diumenge, 29 de setembre del 2013

Scoop it

L'scoop it és una nova forma de reunir informació d'especial interès i compartir-la a internet. La idea és que tu proposis un "topyc" que t'interessi i a partir d'aquí ell cerca i et proposa totes aquelles notícies, articles, vídeos, cançons... que tinguin a veure amb el tema proposat, de manera que tu després seleccionis allò que realment et resulti interessant i ho comparteixis al teu scoop it. Està bé, ja que allò que t'interessa tens l'opció, comenta-ho.
En el scoop it que jo he creat, el "topyc" que he volgut tractar ha sigut les activitats a treballar amb infants, tant els tradicionals jocs, com les ultimes tecnologies. De fet, un dels articles que m'ha cridat l'atenció ha estat que hi ha una tablet per a nens. Jo he creat el meu scoop it a través del facebook llavors un cop trio una notícia, article... Per exemple l'article de la tablet per a nens i nenes l'he compartit a través del scoop it al facebook. Diguem-ne que el scoop it està organitzat en tres seccions, la de "my topycs"; els temes els quals estàs interessat, la secció de "my scoops" on són totes aquelles notícies, articles, vídeos... que has triat i, finalment la de "my community", on apareixen les persones les quals tu segueixes, a través dels teus comentaris.
Aquí us deixo el meu compte de Scoop it perquè el pugueu veure i fer un seguiment:

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada