dijous, 9 de gener del 2014

Tancament del bloc

Dilluns 16 de desembre va ser l'últim dia de classe a GTIC. Per tant, hauria de donar per finalitzat el meu bloc però no crec que suposi cap problema en què segueixi realitzant entrades amb treballs de classe posteriors.
Sé que l'objectiu del bloc era que estudiéssim a través d'ell però a mi m'ha servit més per a repassar cada classe de GTIC. Em sembla interessant i necessària la majoria de coses que ens ha ensenyat el Jordi Simón a GTIC com a futurs educadors que serem, ens ha ajudat a enriquir els nostres coneixements pel que fa a la informàtica.

En conclusió, que el bloc em sembla una eina molt útil alhora de treballar l'escriptura i l'expressió escrita. I que de tant en tant, aniré actualitzant-lo amb aquelles activitats o classes que em resultin interessants.



Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada